Pokreće Blogger.

Massive necklace


Petak je, ovaj tjedan mi je doslovno proletio. Pišem vam s nove adrese, dobila sam posao u Zagrebu i jako sam sretna što mi se sve posložilo i prije nego što sam očekivala. Samo treba biti uporan i uvijek sve dođe na svoje mjesto. Uvijek to govorim i nekako mi uspijeva. :) Znam da ću sada imati manje slobodnog vremena za blog, no potrudit ću se ostati aktivna.

U ovom looku ogrlica je ta koja privlači svu pažnju, a lako se može iz dnevnog pretvoriti u večernje izdanje. Ja sam se odlučila kombinirati je s haljinom i kožnom jaknom. Masivna je, podižu je kristalni detalji i pruža dozu romantike i elegancije. Mislim da uz jednu takvu ogrlicu ne možete ostati neprimjećeni. Dijelim s vama web stranicu (shop ALIEXPRESS) gdje možete naći mnogo sličnih ogrlica po vrlo pristupačnim cijenama. Kako vam se sviđa i imate li i vi sličnu?
Haljina decentno tamnozelene boje pristaje uz ovu pozadinu. Odlična je baza za jesensku garderobu, uz tamnoplavu boju, jer djeluje življe od sive i crne a opet se može kombinirati na bezbroj stvari.

Nadam se da vam se sviđa, do sljedećeg posta!


It's Friday, this week passed so fast for me. I am writing to you from a new address, I got a job in Zagreb and I am very happy that all fell into place and before I expected. Only needs to be persistent and everything will always fall into place. I always say that and somehow I manage. :) I know I will now have less free time for posting but will try to stay active.

In this look necklace is the one who attracts all the attention, and can easily be converted from daily in the evening edition. I decided to combine it with a dress and leather jacket. It's massive, the crystal details raise it and provides a dose of romance and elegance. I think that with such a necklace you can not stay unnoticed. I share with you a website (ALIEXPRESS shop) where you can find many similar necklaces at very affordable prices. How do you like it and do you have similar one?
Dress in decently dark green paires with this background. It's excellent base for autumn wardrobe, with a dark blue color too, more vivid than gray and black and can be combined in a myriad of things.

I hope you like it, to the next post!









Leather jacket: Persunmall
Dress: Romwe
Ankle boots: Pull & Bear
Bag: Persunmall

Broj komentara: 6

  1. Great look!! Love the color of the dress.
    www.faraloo.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ogrlica!
    http://fashionistabih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, pa ogrlica je fantastična. Baš mi se dopada. Jedino me nervira što sa aliexpress-a roba stigne posle dva meseca...ali dobro, isplati se :)

    Puno sreće na novom poslu i bloguj kada uhvatiš slobodno vreme :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Marina :)

      Da dosta se čeka, meni je stigla za nekih mjesec dana.. ali baš kako kažeš isplati se!

      Izbriši