Pokreće Blogger.

Shein October

Ako ste u nedoumici ili potrazi za nekim jedinstvenim komadom odjeće, sad je prilika da nađete nešto za sebe. Ovo su moji favoriti, posebno ove čizme iznad koljena <3
Nadam se da vam se sviđaju! Cijelu ponudu nađite na linku - Shein.

******************************************************************************************************

If in doubt, or looking for some unique piece of clothing, this is your chance to find something for yourself. These are my favorites, especially these boots above the knee <3
I hope you like these! The whole offer find on link - Shein.

Čizme / Boots : link

Vesta / Sweater : link

Suknja / Skirt : link

Haljina / Dress : link

Haljina / Dress : link

Jakna / Jacket : link

Bluza / Blouse : link

Haljina / Dress : link

Suknja / Skirt : link

Kaput / Coat : link

Košulja / Blouse : link

Haljina / Dress : link

Broj komentara: 13

  1. sve je prva liga, košulja na mačkice ide i na moju wish listu :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaala! Meni je isto košuljica uz čizmice na prvom mjestu!

      Izbriši
  2. Čizmice i džemper su stvarno predivni!

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su predlozi,dzemper mi je posebno dobar.
    Kazi mi da li ti naplate carinu kad porucujes nakit videla sam da imas super ogrlicu,pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđaju. Ako naručuješ samo ogrlicu i slično neće ti ništa naplatiti, carina se plaća na pošiljke puno veće vrijednosti (veće od 150€), barem tako vrijedi u RH. Isplati se naručiti :)

      Izbriši
    2. Kazi mi jos molim te koji sajt je najpouzdaniji i za koliko vremena stize posiljka,koji sajt mi preporucujes i kako placas posto nisam nikad kupovala sa stranih sajtova,hvala puno,pozdrav

      Izbriši
    3. Kazi mi jos molim te koji sajt je najpouzdaniji i za koliko vremena stize posiljka,koji sajt mi preporucujes i kako placas posto nisam nikad kupovala sa stranih sajtova,hvala puno,pozdrav

      Izbriši
    4. Svi sajtovi sa kojih sam do sad naručivala su se pokazali pouzdanima i nisam imala nikakvih problema. Među favoritima su mi Romwe i Shein. Ako hoćeš jeftini nakit i torbe odlični su Cndirect i Dresslink. Pošiljka obično stiže za 2-3 tjedna ako ideš na standard shipping.

      Nadam se da sam pomogla :)

      Izbriši