Pokreće Blogger.

MT with love necklaces + giveaway


Dragi moji! Sretan vam Božić, nadam se da ste se lijepo proveli i uživali s najmilijima u obilju fine hrane i kolača. Ja uživam doma pod toplom dekicom gledajući božićne filmove. To mi je nekako najdraži dio kod ovih blagdana.

Pripremili smo jedno darivanje za vas, možda ste već vidjeli na mojoj fb stranici.
Znači, Marina i ja dijelimo divnu handmade ogrlicu sa slike dolje, sve što trebate napraviti je opisano na njenoj fb stranici - link. Nagradna igra traje do 30.12. u 18h. Sretno svima!


My dear readers! Merry Christmas, I hope you had a nice time and enjoyed with loved ones and with plenty of fine food and cakes. I enjoy my home under a warm blanket watching Christmas movies. That's kind of my favorite part in these holidays.

We have prepared a giveawy for you, you may have already seen it on my fb page. So, Marina and I share a beautiful handmade necklace from the image below, all you have to do is described on her facebook page - link. Giveaway runs until 30.12. in 18h. Good luck everyone!













3 komentara

  1. savršene ogrlice :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršene ogrlice. Stvarno sam uživala gledajući ove slike. Obožavam tvoje postove.

    Posjeti moj blog bilo bi mi jako drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši