Pokreće Blogger.

Into the blue


Pozdrav dragi moji!

Sjećate li se one wishliste koju sam s vama podijelila sa Dresslink-a? Naručila sam oversized vestu i kraljevsko plavu torbicu. Sada možete vidjeti da stvari izgledaju potpuno isto na meni kao i sa stranice. 

Vesta je nešto najudobnije i najtoplije što možete zamisliti. Za hladnije dane dušu dala! Kombinirala sam je sa traper suknjom na prednje kopčanje i visokim čizmama na debelu petu. Torbica je malena ali duboka, stane vam taman najpotrebnije stvari koje uvijek nosimo sa sobom. Kraljevsko plava boja je vrlo upečatljiva i zato je uz nju najbolje kombinirati neutralne boje.

Kako vam se svidio outfit?


Hello guys!

Do you remember my wishlist I shared with you from the Dresslink? I ordered oversized sweater and royal blue bag. Now you can see that things look the same on me as well as from the site.

Sweater is something most comfortable and warmest you can imagine. Made for the colder days! I combined it with a denim skirt with the front buttoning and high boots with a thick heel. The bag is small but deep, it fits just necessities that we always carry with us. Royal blue is very impressive and so is the best to combine neutral colors with it.

How did you like the outfit?












Wearing:
Coat: Zaful
Skirt: Romwe
Boots: Roberto

4 komentara

  1. Torba je predobra! Izgleda mi kao neka skupocjena torba haha :)
    Boja mi se također jako sviđa, a ti si to sve super uskladila :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. Cijeli outfit mi se jako sviđa. Odličan post!❤

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, odličan outfit! Suknja mi se posebno dopala. :)

    http://facebook.com/dearcreditcard
    http://dearcreditcard.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Monika, izgledas predivno :) a ta suknja je fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši