Pokreće Blogger.

Bipa fashion.hr - Ivica Skoko


Jučer sam imala priliku prisustvovati Bipa fashion.hr-u i jedinstvenoj reviji već poznatog Ivice Skoke. Kolekcija je bila predivna i uživala sam gledajući je. Skokine svečane haljine i vjenčanice san su svake djevojke, pa tako i moj. Ovaj put naglasak je bio na profinjenim i elegantnim krojevima sa novim detaljima poput glitter resica, perli, bisera i Swarovski kristala. Za odličnu atmosferu se pobrinula pjevačica Zsa Zsa čiji je nastup pratio cijelu reviju.

Nosila sam cijeli outfit by H&M, osim cipela i torbice. Iako je vani bilo jako hladno, na trenutak sam zamislila da je proljeće. Pastelne boje i cvjetni uzorak svakako su mi pomogle pri tome. Ispod haljine obukla sam boyfriend trapke i tako dobila jedan razigrani cool look. Kako se vama sviđa moj outfit? 

U nastavku pogledajte moje omiljene lookove i pogledajte djeliće revije iz drugog kuta. 










S Tamarom s bloga Tamy's fashion world 




Wearing:
Blazer, dress, jeans: H&M
Bag: Lovely bag
Shoes: Deichmann

Nema komentara