Pokreće Blogger.

Paris - dreams do come true


O da, snovi se stvarno ostvaruju! Godinama mi je bila želja otići u Pariz i uvijek mi je bio na top liste svih mjesta koje želim posjetiti. Sada kad su se malo dojmovi slegnuli, pokušat ću vam bar djelić prenijeti na postovima. Da, bit će ih više, nisam uspjela ugurati sve u jedan 🙈

Na ovom potezu oko Eiffelovog tornja nastale su neke slike koje su mi najdraže sa cijelog putovanja. U 4 dana vidjeli smo stvarno puno toga, i da me ne bi krivo shvatili, Pariz je puno više od Eiffela. Svaka ulica, zgrada, parkovi, kafići - sve je tako savršeno i lijepo! Mi smo htjeli što više toga proći pa smo hodali što je više moguće. Da znate da sam prehodala više od 50km i ništa mi nije bilo teško! 😆

Vrijeme nas je stvarno poslužilo, svaki dan je bilo sunčano i toplo, dovoljno govori da sam dobila i alergiju na sunce, a moj dečko dobro izgorio koliko je sunce grijalo. Ali ništa nije bolje nego sjesti na pivu pokraj Seine i promatrati oko sebe ljepotu grada i samo uživati...

Jeste primjetili ovu predivnu točkastu suknju koju nosim? Obožavam je zbog udobnosti i lepršavosti, a i dobila sam puno komplimenata za nju. Kupila sam je online na Zafulu, ako vam se sviđa još je dostupna na ovom linku. Kombinirala sam je s bijelom košuljicom na volane i sandalicama na block petu.


Oh yeah, dreams do come true! For years I've been keen to go to Paris and it was always on the top of my list of all the places I want to visit. Now that my impressions have settled down, I will try to picture you at least a part of our trip on the posts. Yes, there will be more, I coudn't squeeze everything into one 🙈

In this move around the Eiffel Tower, some of the my most precious images were made. In the 4 days we have seen a lot of things, and just to be more clear, Paris is far more than Eiffel. Every street, building, parks, cafes - everything is so perfect and beautiful! We wanted to see more so we walked as much as possible. Just so you know I've walked over 50km and nothing was hard for me! 😆

The weather really served us, every day was sunny and warm, enough to say that I got sun allergy, and my boyfriend was burned well as the sun rose. But nothing is better than sitting next to the Seine drinking beer and watching around the beauty of the city and just enjoying ...

Have you noticed this beautiful dotted skirt I wear? I adore it for it's comfort and flattery, and I got a lot of compliments for it. I bought it online at Zaful, if you like it is still available on this link. I combined it with a white shirt with ruffles and sandals with thick heel.




















Wearing:
Blouse: Second hand shop
Bag: Lovely bags
Shoes: Stivens

Location: Paris

4 komentara

  1. I visited Paris last weekend and I felt in love with it. As always! Great pictures and beautiful polka dots skirt!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! Glad you liked it, I'm gonna check out your post :)

      Izbriši
  2. Ne znaš koliko mi je drago što ti se želja konačno ispunila! Fotografije su savršene, kao i ti na njima . Divno, divno, divno! ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2018/06/eurosong-2018.html

    OdgovoriIzbriši