Pokreće Blogger.

Casual business


Pozdrav!

Ponedjeljak je stigao kao i povratak u stvarnost. Provela sam divan vikend na moru, u predivnom Zadru. Pratilo nas je lijepo vrijeme pa smo svaki trenutak iskoristili maksimalno. Bezbroj kava, šetnji uz more i jedno od najljepših vjenčanja na kojima sam bila. Ako me pratite na instagramu, sve znate! Inače, i prošle godine sam ljetovala u Zadru, i očarana sam gradom, makar ga pamtim još od malena sa slika kraj Donata. Romantičan je i zanimljiv, volim te uske uličice pune jarkih boja i cvijeća, a iz jedne očekujte slijedeći post. ;)

Sada se vratimo na ovaj look.. slikano je prije kojih 10-ak dana i nažalost nisam ga uspjela prije objaviti. Kombinacija je poslovna, nešto što nosim svakodnevno u uredu. Košuljica je nova, sa stranice ROMWE- link. Sviđa mi se zbog colour block kombinacije na prednjoj strani koja joj daje svjež i odvažan stav. Kako se vama sviđa?


Hello!

Monday arrived and so the return to reality. I spent a delightful weekend at the seaside, in the beautiful Zadar. We enjoyed good weather and so we spent every moment of maximum. Countless coffee, walks by the sea and one of the most beautiful weddings I've ever been. If you follow me on Instagram, you know everything! Anyway, last year I spent summer holidays in Zadar, and I was fascinated by the city, though I still remember it from childhood pictures near Donat. It's very romantic and interesting, and I like narrow streets full of bright colors and flowers, and from one you can expect my next post. ;)

Now we go back to this look .. we took this photos 10 days ago and unfortunately I did not succeed publish sooner. The combination is business, something I wear every day in the office. The blouse is new, from ROMWE- link. I like it for color block combination on the front which gives it a fresh and daring attitude. How do you like it?








Trench: Bershka
Pants: Choies
Shoes: Deichmann
Bag: Persunmall

Broj komentara: 5

  1. Love how professional, yet chic this outfit is.

    Liv

    www.livforstyle.net

    OdgovoriIzbriši
  2. Cute outfit! Love your blouse!
    xoxo Lynda
    http://fashion-petite.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. In Love with this look!!! That blouse ♥♥♥
    Lakshmi in Trance

    OdgovoriIzbriši
  4. super super outfit, jako mi se svida! ;)

    http://www.fashiontnt.com/

    OdgovoriIzbriši