Pokreće Blogger.

Romwe wishlist

Pozdrav!
Po prvi puta vam donosim moje favorite sa stranice Romwe, često naručujem kod njih i do sad me nisu razočarali. Svaki dan dobivaju novu robu i izbor je stvarno raznolik, za svakoga se nađe ponešto! Ljeto nam se bliži, a ja sam izabrala nekoliko zanimljivih stvari, nadam se da će vam koristiti :)

Hello!
For the first time I bring you my favourites from Romwe shop, I order there very often and till now they never disappointed me. Every day they get new clothing and the choice is really various, you can find something for everyone! Summer is getting closer, and I picked few interesting stuff, hope it will be useful :) 

Majica s resama - link


Kratke traper hlačice - link



Midi suknja zanimljivog uzorka - link


Prugasti kombinezon na dugmad - link



Midi bijela rupičasta suknja - link


Šarena haljina - link


Crna tobica na resice - link


Tribal majica na tanke bretele - link


2 komentara