Pokreće Blogger.

Mini skirt


Čizme iznad koljena se mogu nositi na mini suknje i ta kombinacija uvijek izgleda odlično! Ja sam ovaj put izabrala peplum mini suknjicu i oversized vestu uz malu crnu torbicu. Suknja je vunena što je čini idealnom za ove zimske dane, a možete je pronaći na Dresslinku za svega $9.

Nadam se da vam se sviđa kombinacija, nastavite me pratiti jer slijedi malo darivanje na mojoj FB stranici. Stay tuned!


Over the knee boots can be worn on mini skirts and that combination always looks great! I chose this time a peplum mini skirt and oversized sweater with a small black purse. The skirt is woolen what makes it perfect for these cold winter days, and can be found on Dresslink for above $9.

I hope you like the combination, continue to follow me because a little giveaway is coming on my FB page. Stay tuned!











Wearing:
Sweater: No name
Bag: Persunmall

Broj komentara: 5

  1. Odlican outfit,bas mi se svidja! :)

    Pratim te na Bloglovinu :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lepa kombinacija, dzemper je predivan :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
  3. predivna kombinacija, džemper mi je doličan :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši