Pokreće Blogger.

Welcome to my wardrobe


Dragi moji!

Ne znam za vas, ali meni je ovaj tjedan doslovno proletio. Svaki dan prolazim pored divne magnolije na glavnom kolodvoru i uživam u prizoru. Uvijek kažem, treba cijeniti te neke male nematerijalne stvari. Kao danas, napokon sam nastavila vježbati nakon kraće pauze. Ako vam treba prijedlog ili inspiracija i baš tražite nešto što bi mogli vježbati od doma, pogledajte na YouTube-u kanal BOHO BEAUTIFUL i vjerujem da ćete pronaći nešto za sebe.

Za danas sam vam pripremila jednu kombinaciju koju jako volim. Radi se o kombinaciji ženstvene midi suknje i majice s natpisom. Ta kombinacija je uvijek chic i trendi i mogu je nositi bilo kada. 
Midi suknja dolazi sa stranice YOSHOP s koje sam prvi puta naručivala, i iskreno oduševljena sam. Možete je naručiti za svega $20 jer je na sniženju od 50%. Jako je kvalitetna i ugodna, a veličina je univerzalna. Nosila sam je sa Zara t-shirtom, gležnjačama na rese i velikom torbom. Od nakita imam zanimljive H&M naušnice. Sviđa vam se?


Hi guys!

I don't know about you, but this week literally flew by. Every day I pass by beautiful magnolia tree on the central station and enjoy in the view. I always say, we should more appreciate some little intangible things. As today, I finally started to workout after a shorter break. If you need the suggestion or inspiration and you are just looking for something to workout from home, look on the YouTube channel for BOHO BEAUTIFUL and I believe that you will surely find something for yourself.

I prepared one outfit which I like very much for today. It's a combination of feminine midi skirt and t-shirt with graphic text. This combo is always chic and trendy and I can wear it anytime. Midi skirt is from YOSHOP from which I ordered for the first time, and frankly I'm thrilled with it. You can order it for just $20 because it's on 50% sale. It's high quality and pleasant to wear, and it comes in one size. I paired it with Zara t-shirt, ankle boots with tassels and big bag. From the jewerly I wore interesting H&M earings. Like it? 











Wearing:
T-shirt: Zara
Bag: No name
Earings: H&M
Sunglasses: Primark

Nema komentara