Pokreće Blogger.

Crochet swimsuit

                    

Kako su došle vrućine tako smo počeli maštati o plaži, moru i ispijanju koktela. Ako već niste, sada je vrijeme da krenete u potragu za svojim kupaćim iz snova! 

Potraga za savršenim kupaćim kostimom ponekad može biti mukotrpna i duga, pogotovo ako vam je i inače teže pronaći naći kostim koji vam pristaje. Zato sam ove godine odlučila po prvi puta naručiti badić sa interneta. I to sa Zafula! Njihova ponuda je i više nego velika i može zadovoljiti svakog kupca i njegove želje. Osim velike ponude, cijene su primamljive, i već za 70-ak kuna možete naći odlične komade.

Posebno me privlače jednodijelni kupaći kostimi, u printu cvijeća i palmi. Još mi se dopadaju kupaći kostimi u kestenjastoj boji / boji kave. Odlično izgledaju na preplanuloj koži! Koji su vama najdraži?

Za vas sam izdvojila tek manji dio asortimana, a ostatak obavezno pogledajte na njihovoj stranici. Uživajte u shoppingu 😍


As the heat came, we started to dream about beach, sea and cocktails. If you have not already, it is time to go for a quest for your swimsuit!

 The search for a perfect swimsuit can sometimes be painstaking and long, especially if you usually find harder a suit that suits you well.  So this year I decided to order a bathing suit online for the first time. And from Zaful! Their offer is really huge and can satisfy every customer and his wishes. In addition to the great offer, the prices are tempting, and you can find great pieces for only 70 kn.

I particularly like the one-piece swimwear, in the print of flowers and palms. I also like swimwear in chestnut color / coffee color. They look great on tanned skin! What are your favorites?

For you, I have selected a small part of the range, so you have to look at the rest of it on their site. Enjoy the shopping 😍

                     




1 komentar

  1. Hvala puno <3 Drago mi je da ti se sviđa, svakako ću i ja pogledati tvoj!

    OdgovoriIzbriši